Algemene Voorwaarden

Beste klant, door uw afspraak bij ons in te boeken, gaat u akkoord met onderstaande voorwaarden.

VOORAFBETALING VOOR BEVESTIGEN AFSPRAAK

Bij het boeken van je behandeling, bevestig je je afspraak met een voorafbetaling.
Omdat wij het aantal no-shows willen beperken, zijn wij genoodzaakt om de behandeling op voorhand aan te rekenen. Wij werken met een strakke planning en uit respect voor onze waxangels en voor andere klanten, kunnen wij het niet accepteren als een klant niet komt opdagen zonder verwittiging.
Geen zorgen, indien je tijdig verwittigd, kan je je afspraak verplaatsen naar een moment dat wel schikt. Bij een noodgeval, gelieve ons zo snel mogelijk te contacteren.
De voorafbetaling gebeurt via ons online betalingssysteem Mollie.
Geef zeker een seintje mocht er iets niet duidelijk zijn of als je problemen ondervindt bij het uitvoeren van de betaling. Wij helpen je graag verder.

 

ANNULATIE
Je begrijpt vast dat tijd een kostbaar begrip is voor ons. 
  • Gelieve rekening te houden met tijd & het afgesproken uur te respecteren.
  • Je kan je afspraak kosteloos verplaatsen tot 48 u op voorhand. 
  • Bij annulatie is er geen terugbetaling, wij raden aan om je afspraak dus te verplaatsen 48u op voorhand.
  • Kom je te laat? Dan verlies je die tijd en is je behandeling korter. Indien het niet meer mogelijk is voor ons om de behandeling in de resterende tijd uit te voeren, krijg je hiervoor ook geen terugbetaling en dien je een nieuwe afspraak te maken.
  • Gelieve 2 weken voor je afspraak niet meer te scheren. Heb je toch geschoren dan krijg je hiervoor geen terugbetaling en dien je een nieuwe afspraak te maken.
 
Ben je ziek of is er een probleem? Bel dan je waxangel bij een noodgeval. Hier is de dienst enkel geannuleerd wanneer je tegenbericht van onze kant hebt ontvangen. Onze telefoonnummers kan je terugvinden in de bevestigingsmail.

VOLLE KLANTENKAART
Vanaf een 2de volle klantenkaart mag je de behandeling ‘50% korting bij 2de volle klantenkaart…’ boeken. Enkel op vertoon van je volle klantenkaart, krijg je deze behandeling aan 50% korting. Indien je geen volle klantenkaart bij hebt op je afspraak, zijn we genoodzaakt om de volledige behandeling aan te rekenen.

AFSPRAKEN

Als je een afspraak boekt, krijg je van ons 2 mails:

Bevestigingsmail

Bevestiging van je afspraak. Deze krijg je onmiddellijk na het inboeken van de afspraak.

Hier kan men de afspraak raadplegen, verplaatsen of annuleren (annuleren = geen refund).

Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kan het zijn dat je mailadres foutief is ingevuld. 

Een foutief ingevuld mailadres met als gevolg dat er geen afspraakbevestiging is verstuurd, is geen geldige reden voor een no show. 

Wij zijn genoodzaakt de behandeling in dit geval aan te rekenen.

Herinneringsmail

72u voor je afspraak ontvang je deze mail ter herinnering.

Tip: Wacht niet op de herinneringsmail maar zet dit ook zelf in je agenda.

Kijk goed na voor beide mails welk emailadres je gebruikt en of dit juist genoteerd is.

Heb je geen mail ontvangen?

  • kijk dan even in je spam
  • stuur ons een mail indien je niets ontvangen hebt